Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman – Miroslav MOJŽÍŠ
Miroslav MOJŽÍŠ
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman
The Marketing strategy of Potraviny Lachman
Abstract:
Diplomová práce ,,Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman?? má za úkol navrhnout efektivní marketingovou strategii. Podnik se zabývá prodejem potravinářského zboţí, lahůdek, drogistického zboţí a výrobků určených pro domácí zvířata. Předmětem práce je analýza podniku a návrh strategie a dalších opatření, která povedou k zastavení poklesu zisku a naopak zapříčiní jeho růst. Pomocí analýzy vnějšího …moreAbstract:
The dissertation ?Marketing strategies of the grocery company Lachman? was written to devise an effective marketing strategy. The company focuses on selling food goods, delicacies, drugstore goods and products for household pets. The focus of the thesis is to analyze the company and propose a strategy with other provisions that will lead to ending the decrease of profit. With the help of an analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MOJŽÍŠ, Miroslav. \textit{Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nvd67e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOJŽÍŠ, Miroslav. Marketingová strategie firmy Potraviny Lachman. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Arabské jaro a jeho právní důsledky pro vnitřní a vnější hranice Schengenu
Nikola Marečková -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš