Pei Hao Ji
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii na sociálních sítích vybraného podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, sociální sítě a marketingová strategie. V praktické části je představena charakteristika vybraného podniku, provedena analýza jeho marketingového mixu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a communication strategy for the social networks of the selected company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines concepts such as marketing, marketing mix, marketing communication, social networks and marketing strategy. The practical part introduces the characteristics of the selected company, conducts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Martina Pechová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Název
Vložil
Vloženo
Práva