Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny – Romana Konečná
Romana Konečná
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny
Customer Satisfaction Measurement with the Retail Outlet
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Měřením spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny. Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků s prodejnou Levné knihy a.s. a změřit spokojenost s jednotlivými ostravskými maloobchodními jednotkami. Zároveň je dílčím cílem prodejny mezi sebou porovnat a popsat specifika nákupního chování v prodejnách Levné knihy a.s. a navrhnout taková řešení, která by vedla ke zvýšení …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the Customer Satisfaction Measurement with the Retail Outlet. The main objective is to measure customer satisfaction with the business Levné knihy Inc. and with its individual retail stores in Ostrava. The partial objective is to make a comparison between the individual stores, describe the specifics of customer shopping behaviour in Levné knihy Inc. stores and propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
Barbora Bezvodová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Doporučení lokálním obchodům s potravinami pro zvýšení spokojenosti zákazníků
Huu Hoa Nguyen -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová