Bc. Šárka Hartvichová, DiS.

Diplomová práce

Role příběhu v marketingové komunikaci

The Role of Story in Marketing Communication
Anotace:
Tématem diplomové práce je Role příběhu v marketingové komunikaci. Cílem je analýza využití příběhu v rámci marketingové komunikace, přičemž věnuji pozornost oblasti reklamy. Těžiště práce je v praktické části, ve které je zpracovávána marketingová kampaň společnosti ALO Diamonds.
Abstract:
The theme of the thesis: The role of story in marketing communications. The aim of the thesis is to analyze the translated to use the story in the context of marketing communications, and devote particular attention to the feld of advertising. The centre is practical part, which is the marketing campaing for the selected company - ALO Diamonds.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní