Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness – Daniel Reizenthaler
Daniel Reizenthaler
Bachelor's thesis
Osobní vizuální identita a její praktická aplikace v oblasti fitness
Personal visual identity and its practical application in the field of fitness
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit vizuální identitu osobní značky fitness trenéra, která by reflektovala její positioning a odlišila ji od konkurence. Na začátku teoretické části jsou definované pojmy jako je osobní značka a vizuální identita včetně všech jejich součástí. Hned poté navazuje analýza vizuálních identit značek z oblasti fitness, ve které jsou definovány typy fitness služeb …moreAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to create a visual identity of the fitness trainer's personal brand that would reflect its positioning and differentiate it from the competition. At the beginning of the theoretical part are defined terms such as personal brand and visual identity, including all their components. This is followed by an analysis of the visual identities of fitness brands, in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86137
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2022
- Supervisor: Filip Dědic
- Reader: Margarita Antsifirova
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová