Komunikačné stratégie neziskových organizácií – Maria Kolesárová
Maria Kolesárová
Diplomová práce
Komunikačné stratégie neziskových organizácií
Komunikační strategie neziskové organizace
Anotace:
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupinyAbstract:
This thesis focuses on the communications sector, non-profit organizations. First, characterized by non-profit organizations and non-profit sector, then goes to the characteristics of marketing and marketing communications NGOs. In the practical part analyzes the communication tools of non-profit organizations and evaluate communications organization and its effect on attitudes and behavior of the …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa sústreďuje na komunikáciu organizácií neziskového sektoru. Najskôr charakterizuje neziskové organizácie a neziskový sektor, potom prechádza ku charakteristike marketingu a marketingovej komunikácií neziskových organizácií. V praktickej časti analyzuje komunikačné nástroje vybranej neziskovej organizácie a hodnotí komunikáciu organizácie a jej vplyv na postoje a správanie cieľovej …víceKlíčová slova
komunikační strategie marketing marketingová komunikace neziskový sektor nezisková organizace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Daňové a účtovné aspekty neziskovej organizácie v Českej republike a Slovenskej republike
Natália Földiová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková