Maria Kolesárová

Diplomová práce

Komunikačné stratégie neziskových organizácií

Komunikační strategie neziskové organizace
Anotace:
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Abstract:
This thesis focuses on the communications sector, non-profit organizations. First, characterized by non-profit organizations and non-profit sector, then goes to the characteristics of marketing and marketing communications NGOs. In the practical part analyzes the communication tools of non-profit organizations and evaluate communications organization and its effect on attitudes and behavior of the …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa sústreďuje na komunikáciu organizácií neziskového sektoru. Najskôr charakterizuje neziskové organizácie a neziskový sektor, potom prechádza ku charakteristike marketingu a marketingovej komunikácií neziskových organizácií. V praktickej časti analyzuje komunikačné nástroje vybranej neziskovej organizácie a hodnotí komunikáciu organizácie a jej vplyv na postoje a správanie cieľovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41287

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod