1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie – Martin JAŠEK
Martin JAŠEK
Bachelor's thesis
1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie
1. Theoretical Part: Involvement of viewer imagination in the process of co-creating fictional world 2. Practical Part: Short film, min 10 minutes, director
Abstract:
Tato práce se zabývá představivostí ve smyslu obrazotvornosti jako jedním z mnoha mentálních nástrojů, které využívá aktivní divák při procesu vnímání filmu. Poukazuji na mnoho rozšířených názorů z laické i odborné veřejnosti, které roli představivosti v tomto procesu vůbec nepřipouští a pokusím se k těmto stanoviskům nabídnout odlišnou perspektivu. Vše demonstruji na konkrétních příkladech formálních …moreAbstract:
This thesis deals with imagination as one of the mental tools used by a viewer in process of perceiving film. I reference many frequent opinions by laical and professional communities that don´t admit the role of imagination in this process at all and I will try to offer a different perspective to these statements. I will demonstrate everything on concrete examples of formal procedures that filmamakers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013
Accessible from:: 14. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAŠEK, Martin. \textit{1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/nw6sf7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JAŠEK, Martin. 1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting
Theses on a related topic
-
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Die Goldenen Zwanziger in Literatur und Film. Volker Kutschers 'Der nasse Fisch' und der Film 'Babylon Berlin'
Daniel MUSÍLEK -
Film jako umění, umění jako film
Lucie KRAMPEROVÁ