Martin JAŠEK

Bachelor's thesis

1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie

1. Theoretical Part: Involvement of viewer imagination in the process of co-creating fictional world 2. Practical Part: Short film, min 10 minutes, director
Abstract:
Tato práce se zabývá představivostí ve smyslu obrazotvornosti jako jedním z mnoha mentálních nástrojů, které využívá aktivní divák při procesu vnímání filmu. Poukazuji na mnoho rozšířených názorů z laické i odborné veřejnosti, které roli představivosti v tomto procesu vůbec nepřipouští a pokusím se k těmto stanoviskům nabídnout odlišnou perspektivu. Vše demonstruji na konkrétních příkladech formálních …more
Abstract:
This thesis deals with imagination as one of the mental tools used by a viewer in process of perceiving film. I reference many frequent opinions by laical and professional communities that don´t admit the role of imagination in this process at all and I will try to offer a different perspective to these statements. I will demonstrate everything on concrete examples of formal procedures that filmamakers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2013
Accessible from:: 14. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Binter

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JAŠEK, Martin. 1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe