1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie – Martin JAŠEK
Martin JAŠEK
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie
1. Theoretical Part: Involvement of viewer imagination in the process of co-creating fictional world 2. Practical Part: Short film, min 10 minutes, director
Anotace:
Tato práce se zabývá představivostí ve smyslu obrazotvornosti jako jedním z mnoha mentálních nástrojů, které využívá aktivní divák při procesu vnímání filmu. Poukazuji na mnoho rozšířených názorů z laické i odborné veřejnosti, které roli představivosti v tomto procesu vůbec nepřipouští a pokusím se k těmto stanoviskům nabídnout odlišnou perspektivu. Vše demonstruji na konkrétních příkladech formálních …víceAbstract:
This thesis deals with imagination as one of the mental tools used by a viewer in process of perceiving film. I reference many frequent opinions by laical and professional communities that don´t admit the role of imagination in this process at all and I will try to offer a different perspective to these statements. I will demonstrate everything on concrete examples of formal procedures that filmamakers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAŠEK, Martin. \textit{1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/nw6sf7/.
Jak správně citovat práci
JAŠEK, Martin. 1. Teoretická část: Divákova představivost a její role v procesu dotváření fikčního světa 2. Praktická část: Krátkometrážní hraný film, délka minimálně 10 min., režie. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Dětský film, rodinný film a film o dětech v kontextu české kinematografie let 2014-2018
Štěpánka Ansorge -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Film noir jako zdroj filmových vyjadřovacích prostředků pro současný animovaný film
Martina ŠEVČÍKOVÁ -
Die Goldenen Zwanziger in Literatur und Film. Volker Kutschers 'Der nasse Fisch' und der Film 'Babylon Berlin'
Daniel MUSÍLEK -
Film jako umění, umění jako film
Lucie KRAMPEROVÁ