Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků – Bc. Pavel Mašek
Bc. Pavel Mašek
Master's thesis
Sociální sítě a jejich využití u malých a středních podniků
Social networks and its utilisation within SME
Anotácia:
Tato práce je uspořádaný souhrn poznatků o problematice internetového marketingu a zejména pak marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Práce obsahuje zařazení internetového marketingu do marketingového mixu. Dále je zde uveden jeho vývoj, a zejména pak informace o jeho využití pro marketingovou komunikaci, a to nejen u malých a středních podniků. Další část práce je zaměřena na sociální …viacAbstract:
This thesis is structured summary of knowledges about the issue of Internet marketing and especially marketing communications through social networks. The thesis includes the inclusion of Internet marketing into the marketing mix. It also shows his development and especially possibilities his utilization for the marketing communication, not only for small and medium sized enterprises. The next part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/now32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík