Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra – Bc. Milan FRITZ
Bc. Milan FRITZ
Diplomová práce
Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra
Education and free time of deaf children with autistic spectre disorder
Anotace:
Cílem práce je přehledně zpracovat dosavadní poznatky o výchovných a vzdělávacích přístupech k žákům se sluchovým postižením, poruchou autistického spektra i žáků s oběma poruchami zároveň a navíc je doplnit o případové studie čtyř vybraných žáků tímto postižením. První část práce se zaměřuje především na způsoby práce vhodné pro žáky s kombinovaným postižením tohoto typu. Důraz je kladen hlavně na …víceAbstract:
The goal of the thesis is to present an overview of current information about educational methods used towards hearing impaired pupils, pupils with autistic spectrum disorder and pupils with both disorders combined. This overview is then followed by four case studies. First part of the thesis is focused on different ways to educate pupils with combined disorders with emphasis on communication strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRITZ, Milan. \textit{Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/nx40mq/.
Jak správně citovat práci
FRITZ, Milan. Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Vibroakustická stimulace jako metoda speciálněpedagogické intervence
Anna NEKARDOVÁ -
Český znakový jazyk v komunikaci slyšících rodičů a jejich dítěte s těžkým sluchovým postižením
Kateřina Balová -
Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi
Barbora VYSOUDILOVÁ -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA -
Znakový jazyk dětí se sluchovým postižením v raném věku
Tereza KYSELOVÁ -
Český jazyk u žáků se sluchovým postižením
Gabriela BÍLKOVÁ -
Současné pojetí vyučovacího předmětu český znakový jazyk na základních školách pro sluchově postižené v České republice
Pavel KUČERA
Název
Vložil
Vloženo
Práva