Mgr. Kateřina Caletková

Diplomová práce

Metody analýz chování uživatelů pro získání retenční strategie vedoucí k optimalizaci MRR

Methodology of analysis of users behaviour to get optimal retention strategy leading into MRR optimalization
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením produktu vybrané firmy. První část práce vymezuje teoretická východiska marketingové strategie a retence uživatelů. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu uživatelů a nástroje podniku. Zvláštní pozornost je věnována prostředkům na podporu retenční strategie prostřednictvím marketingového mixu 7C a optimalizování MRR.
Abstract:
This master thesis concentrates on the analysis and evaluation of the elected company's product. The first part of the thesis defines the theoretical backgrounds of marketing strategy and user retention. The second part of the thesis focuses on the analysis of users and company’s tool. Special attention is paid to the means of supporting retention strategy through the 7C marketing mix and MRR optimization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Pavel Hajn

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta