Metody analýz chování uživatelů pro získání retenční strategie vedoucí k optimalizaci MRR – Mgr. Kateřina Caletková
Mgr. Kateřina Caletková
Master's thesis
Metody analýz chování uživatelů pro získání retenční strategie vedoucí k optimalizaci MRR
Methodology of analysis of users behaviour to get optimal retention strategy leading into MRR optimalization
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením produktu vybrané firmy. První část práce vymezuje teoretická východiska marketingové strategie a retence uživatelů. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu uživatelů a nástroje podniku. Zvláštní pozornost je věnována prostředkům na podporu retenční strategie prostřednictvím marketingového mixu 7C a optimalizování MRR.Abstract:
This master thesis concentrates on the analysis and evaluation of the elected company's product. The first part of the thesis defines the theoretical backgrounds of marketing strategy and user retention. The second part of the thesis focuses on the analysis of users and company’s tool. Special attention is paid to the means of supporting retention strategy through the 7C marketing mix and MRR optimization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p56ep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Pavel Hajn
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CALETKOVÁ, Kateřina. \textit{Metody analýz chování uživatelů pro získání retenční strategie vedoucí k optimalizaci MRR}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/nxf6vs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Finance and Accounting / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová