Bc. Richard Zbranek

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Abstract:
The aim of this thesis is to design a suitable communication campaign for a language school in Brno that wishes to remain unnamed. The first part is a theoretical basis, where different sources are gathered and critically compared. The so gained knowledge is then used in the second part of the work with results of my own small research to formulate two alternatives of communication campaign. Alternative …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je navrhnúť vhodnú komunikačnú kampaň pre jazykovú školu v Brne, ktorá si želala ostať anonymnou. Prvá časť práce pozostáva z teoretických poznatkov, ktoré kriticky porovnávam a následne využívam v druhej, praktickej časti práce. V praktickej časti práce realizujem výskum malého rozsahu, výsledky ktorého využívam pri formulovaní 2 alternatív realizácie komunikačnej kampane daného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management