Didaktické prostředky činnostního vyučování v matematice – Dana JUŘIČKOVÁ
Dana JUŘIČKOVÁ
Diplomová práce
Didaktické prostředky činnostního vyučování v matematice
Didactic means of active teaching used in mathematics
Anotace:
Cílem této diplomové práce je seznámit s problematikou činnostního vyučování v matematice. Součástí teorie jsou i nové poznatky v didaktice matematiky a nastínění moderního pohledu na podstatu vyučování v matematice. Praktickou část tvoří soubor aktivit při vyučování v matematice. Tyto aktivity byly realizovány žáky na malotřídní základní škole a získané poznatky byly shrnuty v závěru práce.Abstract:
This diploma work acquaints with active teaching in mathematics. The recent facts in didactics of mathematics and presentment of todays view of essence in teaching maths are included in the theoretical part. Collection of activities in mathematics is included in the practical part. These activities were realised with the pupils of the school with low capacity classes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2012
Zveřejnit od: 3. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Bohumil Novák, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUŘIČKOVÁ, Dana. Didaktické prostředky činnostního vyučování v matematice. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické transformace proměny poetiky K. Biebla na přelomu 40. a 50. let v širším kontextu socialistického realismu
Jana KÖNIGSMARKOVÁ -
Činnostní učení jako prostředek pro rozvoj žákovských kompetencí
Jakub Škulavík -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková -
Malotřídní škola Základní škola a Mateřská škola Rabštejnská Lhota, okres Chrudim: případová studie
Barbora Rozsypalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva