Vojtěch Sedláček

Bachelor's thesis

Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky

Recent Trends in Customer Relationship Management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem řízení vztahů se zákazníky. Kromě uvedení definic a teoretického pozadí této problematiky se věnuje aktuálním trendům v této oblasti. Ty jsou určeny především jako působení podniků v online prostředí a práce s komplexními CRM systémy, v nichž vzniká velké množství dat, které je třeba účelně a správně interpretovat. Praktická část se věnuje řízení vztahů se zákazníky …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of customer relationship management. In addition to providing definitions and theoretical background of this issue, it covers recent trends connected with CRM. These trends are defined primarily as the necessity of being active in the online environment and using and working with complex CRM systems, in which a large amount of data is created, which must be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mlázovský

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sedláček, Vojtěch. Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní