Výuka informační gramotnosti netradičními metodami – BcA. Gabriela Nagyová
BcA. Gabriela Nagyová
Diplomová práce
Výuka informační gramotnosti netradičními metodami
Teaching information literacy with non-traditional methods
Anotace:
Informační gramotnost bývá spojována s vyhledáváním informací, které uživatel potřebuje. Zůstává zásadní dovedností nutnou pro správné fungování člověka v informační společnosti, a je proto důležité vzdělávat v ní mladší generaci. Tato diplomová práce se zabývá informační gramotností, konkrétně tím, jak ji lze vyučovat. Její součástí je navržení netradiční metody výuky opírající se o dramatickou výchovu …víceAbstract:
Information literacy is often associated with finding the information the user needs. It remains an essential skill for the proper functioning of a person in the information society and it is therefore important to educate the younger generation in it. This thesis looks at information literacy even more specifically how it can be taught. It includes proposing non-traditional methods based on drama …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/de7e5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 8. 2023
- Vedoucí: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kamil Matula, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Knihovnictví / Informační studia
Práce na příbuzné téma
-
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová -
Výuka informační gramotnosti s důrazem na elektronické informační zdroje realizovaná na vybraných fakultách Slezské univerzitě v Opavě
Zuzana Muschová -
Využití metod kritického myšlení při rozvoji informační gramotnosti ve výuce středoškolské matematiky
Klára Weiss -
Perspektivy výzkumu informační gramotnosti v edukačním kontextu: případová studie ZŠ Chotěboř
Martina Peškeová -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní ScioŠkoly Jihlava: případová studie
Kristýna Sobotková -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi laboratorní základní školy: případová studie
Marta Zonková -
Podpora informační gramotnosti pomocí digitálního storytellingu
Olga Senčaková -
Aplikace netradičních metod při výuce informatiky na ZŠ s využitím projektové výuky
Pavlína ŽIDKOVÁ