Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol – Denisa Osičková
Denisa Osičková
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol
The Role of an Assistant Teacher in the Education of Primary School Pupils with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD, a to na nižším stupni běžných základních škol. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se skládá ze tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretická východiska, druhá se zabývá charakterizováním syndromu ADHD a třetí popisuje pozici asistenta pedagoga. Obsahem praktické části je kvalitativní …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the role of a assitant teacher in the eduacation of pupils with ADHD at the lower level of primary school. The whole thesis is devided into the theoretical and practical part. The theoretical part contains three chapters. The first chapter focuses on the theoretical background, the second deals with the characterization of the ADHD syndrome and the third describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSIČKOVÁ, Denisa. \textit{Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nye5i7/.
Jak správně citovat práci
Osičková, Denisa. Role asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s ADHD na nižším stupni základních škol. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ