Markéta Mánková

Bakalářská práce

Digitální gramotnost na středních školách v ČR

Digital literacy in secondary schools in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení úrovně digitální gramotnosti studentů středních škol v České republice. S použitím kvantitativní metody vědomostního testu se práce věnuje analýze digitálních kompetencí studentů různých typů středních škol a porovnává je mezi sebou s ohledem na studované ročníky. V teoretické části je definován a rozveden koncept gramotnosti s důrazem na digitální gramotnost …více
Abstract:
Bachelor's thesis focuses on assessing the level of digital literacy among secondary school students in the Czech Republic. Using a quantitative method of a knowledge test, the work analyses the digital competencies of students from various types of secondary schools and compares them concerning the years of study. The theoretical part defines and elaborates on the concept of literacy, emphasising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Věra Radváková
  • Oponent: Jan Flaška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93010