Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA – Mgr. Bc. Simona DVOŘÁČKOVÁ
Mgr. Bc. Simona DVOŘÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA
Theatre Marketing and Promotions - festival TANEC PRAHA
Anotace:
Práce se zabývá propagačními aktivitami divadla typu nestátní neziskové organizace. Teoretická část seznamuje s marketingovými komunikacemi v oblasti kultury a umění. Důraz je kladen na PR a komunikaci s médii. Praktická část analyzuje komunikační aktivity vybraného divadelního festivalu. Předmětem zkoumání je zejména mediální ohlas komunikační kampaně festivalu ve vybraných ročnících.Abstract:
Bachelor paper deals with promotional activities of a theatre as a nonprofit organization. The theoretical part introduces marketing communications for culture and art.A great attention is paid to media relations. Practical part analyses promotional activities of a particular theatre festival. It focuses especially on effectiveness of promotion campaigns. This is proved by the media response analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13655
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁČKOVÁ, Simona. Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Ondrejova Acharayeva Ondrejova Acharayeva -
Implementace modelu strategického plánování do kulturní neziskové organizace v České republice
Barbora Holanová -
Financování neziskové organizace v kulturní oblasti
Michaela ČERMÁKOVÁ -
Zpracování plánu založení neziskové organizace pro rozvoj kultury
Matyáš Jouza -
Vizuální identita existujícího subjektu nebo neziskové organizace
Tomáš HOLUB -
Ekonomika vybrané neziskové organizace
Kateřina Kytková -
Nová síť – případová studie kulturní neziskové organizace v kontextu její transformace
Kamila Samková -
Postavení organizací s kulturní profilací v českém tržním prostředí s případovou studií návrhu rozvoje soukromé hudebně vzdělávací organizace
Jakub Vlček