Mgr. Bc. Simona DVOŘÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA

Theatre Marketing and Promotions - festival TANEC PRAHA
Anotace:
Práce se zabývá propagačními aktivitami divadla typu nestátní neziskové organizace. Teoretická část seznamuje s marketingovými komunikacemi v oblasti kultury a umění. Důraz je kladen na PR a komunikaci s médii. Praktická část analyzuje komunikační aktivity vybraného divadelního festivalu. Předmětem zkoumání je zejména mediální ohlas komunikační kampaně festivalu ve vybraných ročnících.
Abstract:
Bachelor paper deals with promotional activities of a theatre as a nonprofit organization. The theoretical part introduces marketing communications for culture and art.A great attention is paid to media relations. Practical part analyses promotional activities of a particular theatre festival. It focuses especially on effectiveness of promotion campaigns. This is proved by the media response analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor: 13655

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁČKOVÁ, Simona. Marketing a propagace divadelního festivalu TANEC PRAHA. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 08. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe