Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji. – Bc. Martin Šůstek
Bc. Martin Šůstek
Master's thesis
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.
Psychological Mechanisms of the Decision-making Process during Personal Selling.
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na zachycení psychologických mechanismů, které působí na zákazníka při osobním prodeji. V rámci obchodního jednání identifikuje klíčová místa, která jsou důležitá pro úspěšné pokračování obchodního jednání, popisuje faktory, které mají vliv na zákazníkovo rozhodování a řeší možnosti překonání případných bariér v těchto kritických místech. V teoretické části jsou uvedeny současné …viacAbstract:
This work attempts to describe psychological mechanisms which can influence a customer during personal selling. In the context of commercial dealings this work identifies key areas important for successful progression in commercial deals describing factors impacting customer's decision making and offering solutions in order to overcome barriers in some critical parts. In the theoretical part contemporary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŮSTEK, Martin. \textit{Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/nytna3/.
Jak správně citovat práci
Šůstek, Martin. Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
Adrianna Růžičková -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
Markéta Ježková -
Význam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka
Lucie JEŘÁBKOVÁ -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Zuzana Olivová -
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Přímý prodej datových tarifů společnosti JHComp, s.r.o.
Josef Neugebauer -
Osobnost Typu D (distresovaná osobnost) a variabilita srdeční frekvence
Daniela LIESKOVSKÁ