Marketingová analýza dostupnosti výrobků z břízy a osiky – Lucie Neužilová
Lucie Neužilová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza dostupnosti výrobků z břízy a osiky
Marketing Analysis of the Availability of Birch and Aspen Products
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou dostupnosti výrobků z břízy a osiky na českém trhu a také o celkovém aktuálním postavení těchto dřevin v České republice. Pro tato zjištění byla využita kvalitativní forma výzkumu. Bylo kontaktováno 30 tuzemských firem s vybranými výrobky a na principu strukturovaného rozhovoru byly zjišťovány odpovědi. Tyto odpovědi byly dále analyzovány. Z …moreAbstract:
This bachelor thesis considers marketing analysis of availability of products from birch and European aspen on the Czech market including their current status within the Czech Republic. In order to attain its findings, it has been used qualitative research method, which contemplates on 30 local companies with chosen products. These companies were contacted over the phone for the purpose of acquiring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Dudík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUŽILOVÁ, Lucie. \textit{Marketingová analýza dostupnosti výrobků z břízy a osiky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nyyvol/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / field:
Wood Technology / Business in the Wood Processing and Furniture Industry
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Analýza kanálů na YouTube se zaměřením na videoherní obsah
Jakub Vysušil -
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
Dominika Hartová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova -
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh
Markéta PETŘÍKOVÁ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Lucie KARÁSKOVÁ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Martin BANGHO
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights