Specifika výchovy dětí s autismem v předškolním věku – Alena Linhartová
Alena Linhartová
Bakalářská práce
Specifika výchovy dětí s autismem v předškolním věku
Characteristics of upbringing of children with autism in the pre-schoolage
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části podává ucelený přehled základních poznatků o autismu a jiných pervazivních vývojových poruchách. V praktické části zkoumá specifika výchovy dětí s autismem v předškolním věku srovnáním dvou školských zařízení pečujících o žáky s daným postiženímAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis gives comprehensive summary of basic findings about autism and pervasive developmental disorders. The practical part explores characteristicsof upbringing children with autism in the pre-school age by comparing two educational institutions, which take care of pupils with this disease
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2007
- Vedoucí: Marie Renotiérová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro výchovné pracovníky
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Tvorba pojmového slovníku pro žáky se sluchovým postižením v Mateřské škole, základní škole a praktické škole ve Znojmě.
Kristýna HOLOŠKOVÁ -
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Pervazivní vývojové poruchy. Autismus v teorii a praxi.
Jana Dobešová -
Kvalita života žáka s poruchou chování a mentálním postižení v ZŠ a PrŠ Jesenice
Jiřina Mourová