Mgr. Zuzana Pištěková

Master's thesis

The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns

The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns
Anotácia:
Diplomová práce „The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns“ zkoumá vliv médií a veřejného mínění na průběh presidentských voleb ve Spojených Státech Amerických. Dále také vysvětluje aktuální americkou politickou strukturu, způsob volby amerického prezidenta, strukturu a politické funkce medií. Práce si také klade otázku, zda mezi veřejností, politiky a médii existují vazby ovlivňující …viac
Abstract:
Diploma thesis „The Public and the Media in the U.S. Presidential Campaigns“ analyzes the power and influence of public opinion and media on the presidential elections in the United States. It also introduces the current political structure of the United States of America, the way the Presidents are elected, the structure and the political function of mass media. Another aim of this thesis was to find …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
  • Vedúci: Mgr. Zdeněk Janík, M.A.
  • Oponent: M.A. Michael George

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta