Karolína Požárová

Bachelor's thesis

Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky

Consumer behaviour on the czech market of cola beverages with focus on three most popular brands
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů …more
Abstract:
Main goal of my bachelor thesis was to discover popularity of the three most famous cola drink brands on the Czech Market, which are Coca-Cola, Kofola and Pepsi in the various demographic groups. Theroetical part describes charasteristics of the main terms and procedures which are used in the practical part. Practical part selects useful information of secondary research combined with results of author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Eva Krejčí

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70586