Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus – Michaela NÁPLAVOVÁ
Michaela NÁPLAVOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus
The analysis of marketing communication influence of Tomas Bata University in Zlín with partner institutions in program Erasmus
Abstract:
The information extracted from the theoretical part is the possibility to advertise the Tomas Bata University in Zlín and how to create a marketing plan which will be executed by using the tactical elements of the Marketing Communication, or Promotion Mix. Marketing communication should be grounded in the behaviour and information processing needs and style of the target audience. Firstly in the theory …víceAbstract:
V teoretické části je získána informace, která umožňuje nový pohled na propagaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dává návod jak stanovit marketingový plán při použití taktických elementů marketingové komunikace a reklamního mixu. Marketingová komunikace by měla být založena na chování a zpracování informačních potřeb určitého druhu cílové skupiny. Nejprve jsem použila v teoretické části hlavní myšlenky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁPLAVOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzf3fn/.
Jak správně citovat práci
NÁPLAVOVÁ, Michaela. Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Tereza Škodová -
Marketingová komunikace 71.mechanizovaného praporu
Stanislav Galuszka -
Marketingová komunikace společnosti
Spilko Spilko -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková -
Marketingová komunikace sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI)
Pavla Tučková -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová