Michaela NÁPLAVOVÁ

Bakalářská práce

Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus

The analysis of marketing communication influence of Tomas Bata University in Zlín with partner institutions in program Erasmus
Abstract:
The information extracted from the theoretical part is the possibility to advertise the Tomas Bata University in Zlín and how to create a marketing plan which will be executed by using the tactical elements of the Marketing Communication, or Promotion Mix. Marketing communication should be grounded in the behaviour and information processing needs and style of the target audience. Firstly in the theory …více
Abstract:
V teoretické části je získána informace, která umožňuje nový pohled na propagaci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a dává návod jak stanovit marketingový plán při použití taktických elementů marketingové komunikace a reklamního mixu. Marketingová komunikace by měla být založena na chování a zpracování informačních potřeb určitého druhu cílové skupiny. Nejprve jsem použila v teoretické části hlavní myšlenky …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9783

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Pavel Taraba

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÁPLAVOVÁ, Michaela. Analýza vlivu marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně s partnerskými institucemi v programu Erasmus. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika