Exportní strategie společnosti W.A.G. payment solutions, a.s. – Nina Dvořáková
Nina Dvořáková
Bakalářská práce
Exportní strategie společnosti W.A.G. payment solutions, a.s.
Export strategy W.A.G. payment solutions, a.s. (Eurowag)
Anotace:
Společnost W.A.G. payment solutions, a.s. neboli Eurowag má specifickou exportní strategii, převážně využívá způsobu fúzí a akvizic, skrze které exportuje své zboží a služby na zahraniční trhy. V mé práci se proto budu zaměřovat a zkoumat jednotlivé akvizice posledních let. Cílem práce je zjistit, zda dochází k úpravě strategie po akvírování jiné společnosti a co každá jednotlivá akvizice firmě přinesla …víceAbstract:
The company W.A.G. payment solutions, a.s. or Eurowag has a specific export strategy, mainly using mergers and acquisitions through which it exports its goods and services to foreign markets. Therefore, in my thesis I will focus on and examine individual acquisitions of the last years. The aim of the thesis is to find out whether there is a strategy adjustment after acquiring another company and what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89365
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Jakub Šmucr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89365
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Cross-Border mergers and acquisitions of Internet companies
Boyi Wang -
Fúze a akvizice a jejich význam pro současnou etapu rozvoje národních i nadnárodních finančních trhů
Mikhail Valko -
Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Olga Simonova -
Fúze a akvizice jako forma restrukturalizace a rozvoje podniku
Jaroslav Veverka -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Proposal for an export-oriented strategy
Zdeněk Pokorný -
Marketing strategy of Ukrainian Business - Format company to the Czech market
Anastasiia Kolomieiets