Diagnostika rytmických schopností u žáků 1. stupně základní školy – Kristýna VYBÍHALOVÁ
Kristýna VYBÍHALOVÁ
Diplomová práce
Diagnostika rytmických schopností u žáků 1. stupně základní školy
Diagnostics of the rhythmic abilities of the students at primary school
Anotace:
Diplomova prace se zabývá diagnostikou rytmickych schopnosti u zaku 1. stupne zakladni skoly, ktera je provadena pomoci standardizovanych testu. Jde predevsim o zjisteni urovne rytmickych schopnosti u zaku mladsiho skolniho veku a zaroven ma prace za ukol zjistit, zda jsou rytmicke schopnosti ovlivneny pohlavím, či pohybovými volnočasovými aktivitami, ktere zak vykonava. Práce také obsahuje zásobník …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the diagnosis of pupils rhythmic abilities in primary school, which is performed using standardized tests. It is mainly about finding out the level of rhythmic abilities in younger school age pupils and at the same time the work aims to find out whether the rhythmic abilities are influenced by gender or physical leisure activities performed by the pupil. The work also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Kavalířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍHALOVÁ, Kristýna. Diagnostika rytmických schopností u žáků 1. stupně základní školy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ