Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu – Bc. Kristina Bartošová
Bc. Kristina Bartošová
Diplomová práce
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Consumer Preferences of Chosen Group of Czech Consumers within the Selection of a Destination in Tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi zvolené skupiny českých spotřebitelů při volbě destinace v cestovním ruchu. Hlavním cílem práce je provést zhodnocení spotřebitelských preferencí českých spotřebitelů narozených v letech 1982-2000 (tzv. generace Y) v rámci nákupního rozhodovacího procesu při výběru destinace v cestovním ruchu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer preferences of selected groups of Czech consumers when choosing a destination in tourism. The main goal of this work is to evaluate the consumer preferences of Czech consumers born in the years 1982-2000 (called Generation Y) in the purchasing decision-making process when choosing a destination in tourism. The theoretical part defines the basic concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŠOVÁ, Kristina. \textit{Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzq29i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar -
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
Aarthi Muthulingam
Název
Vložil
Vloženo
Práva