Cesty ke zvýšení atraktivity regionů – Bc. Zuzana Minářová
Bc. Zuzana Minářová
Diplomová práce
Cesty ke zvýšení atraktivity regionů
Ways to increase the attractiveness of regions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá cestami ke zvýšení atraktivity regionů, cestovním ruchem a vzájemnými vztahy mezi rezidenty Pardubicka a návštěvníky a turisty Pardubicka. Cílem této práce je zhodnotit cestovní ruch v regionu Pardubicko a navrhnout cesty ke zvýšení atraktivity tohoto regionu. V zájmu naplnění tohoto cíle byla uplatněna metoda deskripce, tedy popis studovaného okruhu problémů. Dále byla aplikována …víceAbstract:
The Masterʼs Dissertation deals with the ways to increase the attractiveness of regions, tourism, and relationships between residents of Pardubicko and visitors and tourists of Pardubicko. The main goal of this Masterʼs Dissertation is to evaluate tourism in the region of Pardubicko and suggest ways to increase its attractiveness. In order to achieve this goal, the descriptive method was applied, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/rtt52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁŘOVÁ, Zuzana. \textit{Cesty ke zvýšení atraktivity regionů}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nzui2t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková