Bc. Zuzana Minářová
Master's thesis
Cesty ke zvýšení atraktivity regionů
Ways to increase the attractiveness of regions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá cestami ke zvýšení atraktivity regionů, cestovním ruchem a vzájemnými vztahy mezi rezidenty Pardubicka a návštěvníky a turisty Pardubicka. Cílem této práce je zhodnotit cestovní ruch v regionu Pardubicko a navrhnout cesty ke zvýšení atraktivity tohoto regionu. V zájmu naplnění tohoto cíle byla uplatněna metoda deskripce, tedy popis studovaného okruhu problémů. Dále byla aplikována …moreAbstract:
The Masterʼs Dissertation deals with the ways to increase the attractiveness of regions, tourism, and relationships between residents of Pardubicko and visitors and tourists of Pardubicko. The main goal of this Masterʼs Dissertation is to evaluate tourism in the region of Pardubicko and suggest ways to increase its attractiveness. In order to achieve this goal, the descriptive method was applied, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/rtt52/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková