Green Marketing Strategies of the Turkish Dairy Industry in Marmara Region – Giontza Giolouts Chousein
Giontza Giolouts Chousein
Diplomová práce
Green Marketing Strategies of the Turkish Dairy Industry in Marmara Region
Abstract:
The world has become a small society with increasing technology and globalization. The new generation of instantly adapting to everything and growing with technology has radically changed the traditional consumption conception. Even now, this new trend, which we see in its latest marketing strategies, is pushing companies into new marketing researchers like green marketing and are often confronted …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GIOLOUTS CHOUSEIN, Giontza. \textit{Green Marketing Strategies of the Turkish Dairy Industry in Marmara Region}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/o06qc6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Implicit Effects of Coronavirus Pandemic on Marketing Strategies and Consumers’ Preferences
Sena Kenanoglu -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green marketing
Ivana Knežević -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Development of Dairy Industry in Israel
DILSHODBEK LUKMONOV
Název
Vložil
Vloženo
Práva