Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost – Bc. Sergei Tarabrin
Bc. Sergei Tarabrin
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Corporate social responsibility and its importance in the present and for the future
Anotace:
Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti a pro budoucnost. Teoretická východiska zohledňují problematiku konceptu udržitelného rozvoje, jeho definici a historii. Je vymezen pojem CSR, jeho principy, přínosy, trendy a způsob reportování. Aplikační část práce představuje firmu PricewaterhouseCoopers, její aktivity ve světě a v České Republice …víceAbstract:
Abstract The subject of this thesis is corporate social responsibility and its importance in the present and for the future. Theoretical solutions incorporate the concept of sustainable development, its definition and history. It defines the concept of CSR, its principles, benefits, trends and reporting. Application part introduces the PricewaterhouseCoopers company, its activities in the world and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zy21l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić