Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost – Bc. Sergei Tarabrin
Bc. Sergei Tarabrin
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Corporate social responsibility and its importance in the present and for the future
Abstract:
Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je společenská odpovědnost firem a její význam v současnosti a pro budoucnost. Teoretická východiska zohledňují problematiku konceptu udržitelného rozvoje, jeho definici a historii. Je vymezen pojem CSR, jeho principy, přínosy, trendy a způsob reportování. Aplikační část práce představuje firmu PricewaterhouseCoopers, její aktivity ve světě a v České Republice …moreAbstract:
Abstract The subject of this thesis is corporate social responsibility and its importance in the present and for the future. Theoretical solutions incorporate the concept of sustainable development, its definition and history. It defines the concept of CSR, its principles, benefits, trends and reporting. Application part introduces the PricewaterhouseCoopers company, its activities in the world and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zy21l/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman