Budování značky BTL zdravotnická technika a.s. – Jana Kálalová
Jana Kálalová
Bakalářská práce
Budování značky BTL zdravotnická technika a.s.
Brand building BTL zdravotnická technika a.s.
Anotace:
První kapitola bakalářské práce popisuje světový i český trh se zdravotnickou technikou a současné trendy. Druhá kapitola je věnována samotné společnosti BTL zdravotnická technika a.s., její historii, sortimentu a postavení na trzích. Další kapitola je zaměřena na marketingovou strategii, kde provádím SWOT analýzu firmy a analyzuji portfolio výrobků pomocí bostonské matice. Čtvrtá kapitola je věnována …víceAbstract:
The first chapter of the thesis describes the world and Czech medical devices markets and its present trends. The second chapter is aimed to describe the company BTL zdravotnická technika a.s., its history, range of products and market position. The next chapter describes marketing strategy, including the SWOT analysis and BCG matrix of the range of products. In the fourth chapter I analyze 3 most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Tomáš Schwarz
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová