A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje – Veronika Tomková
Veronika Tomková
Bachelor's thesis
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
A Customer Satisfaction Analysis of the Company "Bar, který neexistuje"
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to identify and analyse customer satisfaction with services of the company Bar, který neexistuje. The thesis consists of theoretical and practical part. In theoretical part the terms like customer satisfaction, CRM, NPS, customer classification, marketing communication, marketing mix and benchmarking are defined. In practical part the company Bar, který neexistuje …viacAbstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace a analýza spokojenosti zákazníků společnosti Bar, který neexistuje. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy jako spokojenost zákazníka, CRM, NPS, klasifikace zákazníků, marketingová komunikace, marketingový mix a benchmarking. V praktické části je představen podnik Bar, který neexistuje. Dále je definován …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomková, Veronika. A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Rudolf Hanusek -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová