Změna významu a role online marketingové komunikace automobilové značky – Bc. Eliška Mrázková
Bc. Eliška Mrázková
Master's thesis
Změna významu a role online marketingové komunikace automobilové značky
Changing the meaning and role of online marketing communication of a selected automotive brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem změny významu a role online marketingové komunikace vybrané automobilové značky v době pandemie Covid v letech 2019 až 2021. Hlavním cílem je na základě analýzy interních materiálů a firemních dat zodpovědět výzkumné otázky a navrhnout model online komunikačního mixu pro zkoumané online komunikační nástroje vybrané automobilové značky na českém a německém trhu …moreAbstract:
The master‘s thesis discusses the topic of the changing meaning and role of online marketing communication of a selected automotive brand in the time of the Covid pandemic between 2019 and 2021. The main objective is to answer research questions based on the analysis of internal materials and company data and to propose a model of online communication mix for the investigated online communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 2. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 12. 1. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / specializace:
Ekonomika a management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová