Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie – Anne-Marie Volfová
Anne-Marie Volfová
Bakalářská práce
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
Anotace:
Direct marketing je velice efektivní strategie, jejíž úkolem je přilákání cílové skupiny, které mají zájem o konkrétní služby nebo produkty. Podstata tohoto typu marketingu je absence dalších reklamních zprostředkovatelů, společnosti cílí přímo na potenciální zákazníky. Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu strategií direct marketingu společnosti dm-drogerie markt GmbH & Co. KG s ohledem …víceAbstract:
Direct marketing is a highly effective strategy for attracting target groups interested in specific services or products. This type of marketing does not involve intermediaries, as companies directly target potential customers. This bachelor's thesis analyzes direct marketing strategies employed by dm-drogerie markt GmbH & Co. KG, mainly targeting mothers. This work aims to thoroughly examine the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fv2s0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: M.A. Aneta Beranová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie direct marketingového nástroje Quanda
Zuzana Štěpánková -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Anna Chocholatá -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Linda Valentová -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková