Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch – Lucie Kokrdová
Lucie Kokrdová
Diplomová práce
Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch
The impact of golf marketing promotion on tourism
Anotace:
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní …víceAbstract:
The thesis deals with the impact of golf marketing promotion on tourism. The main aim is to map out marketing activities of the agency CzechTourism, the Czech Golf Federation and the Czech Golf Travel Association aimed at golf promotion. Does the world perceive the Czech Republic as a golf destination? Is Czech public interested in golf? The thesis is trying to find objective answers on these questions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29359
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Marcel Šilhan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29359
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
Tomáš Roza -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová propagace produktu Face - up!
Lucie Ramplová -
Vytvoření internetového obchodu zaměřeného na prodej speciálních typů slunečních brýlí a jeho marketingová propagace
Daniel Reck