Lucie Kokrdová

Diplomová práce

Dopad marketingové propagace golfu na cestovní ruch

The impact of golf marketing promotion on tourism
Anotace:
Práce se zabývá dopadem marketingové propagace golfu na cestovní ruch. Cílem práce je zmapovat marketingové aktivity agentury CzechTourism, České golfové federace a Czech Golf Travel Association se zaměřením na podporu golfu. Vnímá svět Českou republiku jako golfovou destinace? Zajímá se česká veřejnost o golf? Na tyto otázky se práce snaží nalézt objektivní odpovědi. Teoretická část definuje základní …více
Abstract:
The thesis deals with the impact of golf marketing promotion on tourism. The main aim is to map out marketing activities of the agency CzechTourism, the Czech Golf Federation and the Czech Golf Travel Association aimed at golf promotion. Does the world perceive the Czech Republic as a golf destination? Is Czech public interested in golf? The thesis is trying to find objective answers on these questions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2012
  • Vedoucí: Jan Herget
  • Oponent: Marcel Šilhan

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29359