Komunikace společenské odpovědnosti firem dozvážkové služby Wolt, Bolt Food a Foodora na českém trhu – Laura Ernestová
Laura Ernestová
Diplomová práce
Komunikace společenské odpovědnosti firem dozvážkové služby Wolt, Bolt Food a Foodora na českém trhu
Corporate Social Responsibility Communication of Delivery Services Wolt, Bolt Food, and Foodora on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunikací společenské odpovědnosti firem (CSR) v odvětví dovážkových služeb v České republice, a zaměřuje se na tři největší společnosti na trhu: Wolt, Bolt Food a Foodora. Cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem společnosti v tomto segmentu komunikují CSR a jaké jsou jejich postoje k dané problematice. Práce kombinuje literární rešerši s kvalitativním a kvantitativním …víceAbstract:
This thesis examines corporate social responsibility (CSR) communication in the food delivery sector, focusing on three key companies operating in the Czech Republic: Wolt, Bolt Food, and Foodora. The goal was to explore how these companies communicate CSR and how they approach the social responsibility subject. The research methodology combines a literature review with both qualitative and quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/95693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/95693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia