Strategie budování značky Havlíková apotéka prostřednictvím sociálních médií – Kiara Mészárosová
Kiara Mészárosová
Bakalářská práce
Strategie budování značky Havlíková apotéka prostřednictvím sociálních médií
Strategy of building a brand Havlíková apotéka through social media
Abstract:
This bachelor's thesis, entitled Strategy of building a brand Havlíkova přírodní apotéka through social media deals with the strategies of building the selected brand Havlíkova přírodní apotéka through social media. In the theoretical part of this work are defined key terms in the field of marketing, branding and a basic theory and informations about building a brand through social media. We will take …víceAbstract:
Táto bakalárska práca s názvom Stratégia budovania značky prostredníctvom sociálnych médií sa zaoberá stratégiami budovania vybranej značky Havlíkova přírodní apotéka prostredníctvom sociálnych médií. V teoretickej časti práce sú definované kľúčové pojmy v oblasti marketingu, brandingu a základná teória a informácie o budovaní značky prostredníctvom sociálnych médií. Na celkovú analýzu súčasného stavu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f63b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vendula Hynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Julie Babjáková -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Strategická analýza firmy Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Mária Širocká -
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Zuzana Černá -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková