Kiara Mészárosová

Bakalářská práce

Strategie budování značky Havlíková apotéka prostřednictvím sociálních médií

Strategy of building a brand Havlíková apotéka through social media
Abstract:
This bachelor's thesis, entitled Strategy of building a brand Havlíkova přírodní apotéka through social media deals with the strategies of building the selected brand Havlíkova přírodní apotéka through social media. In the theoretical part of this work are defined key terms in the field of marketing, branding and a basic theory and informations about building a brand through social media. We will take …více
Abstract:
Táto bakalárska práca s názvom Stratégia budovania značky prostredníctvom sociálnych médií sa zaoberá stratégiami budovania vybranej značky Havlíkova přírodní apotéka prostredníctvom sociálnych médií. V teoretickej časti práce sú definované kľúčové pojmy v oblasti marketingu, brandingu a základná teória a informácie o budovaní značky prostredníctvom sociálnych médií. Na celkovú analýzu súčasného stavu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vendula Hynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace