Lívia Božoňová

Diplomová práce

Stratégia rebrandingu značky Soberano

Stratégia rebrandingu značky Soberano
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh efektivní rebrandingové strategie pro španělskou značku SOBERANO na slovenském trhu. Značka Soberano patří do portfolia společnosti González Byass a můžeme ji označit za synonymum výjimečné kvality v oblasti brandy a brandy-based produktů. Konzumace brandy je tradičně kategorizována do barového prostředí pro vychutnávání si, s cílovou skupinou mužů ve věku 45+. Cílem …více
Abstract:
The aim of the thesis is to propose an effective rebranding strategy for the Spanish brand SOBERANO on the Slovak market. The Soberano brand belongs to the portfolio of the González Byass company and can be described as a synonym for exceptional quality in the field of brandy and brandy-based products. Brandy consumption is traditionally categorized into a bar environment for enjoyment, with the target …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je návrh efektívnej rebrandingovej stratégie pre španielsku značku SOBERANO na slovenskom trhu. Značka Soberano patrí do portfólia spoločnosti González Byass a môžeme ju označiť za synonymum výnimočnej kvality v oblasti brandy a brandy-based produktov. Konzumácia brandy je tradične kategorizovaná do barového prostredia na vychutnávanie si, s cieľovou skupinou mužov vo veku 45 …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Dvořák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92143