Lívia Božoňová
Master's thesis
Stratégia rebrandingu značky Soberano
Stratégia rebrandingu značky Soberano
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh efektivní rebrandingové strategie pro španělskou značku SOBERANO na slovenském trhu. Značka Soberano patří do portfolia společnosti González Byass a můžeme ji označit za synonymum výjimečné kvality v oblasti brandy a brandy-based produktů. Konzumace brandy je tradičně kategorizována do barového prostředí pro vychutnávání si, s cílovou skupinou mužů ve věku 45+. Cílem …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose an effective rebranding strategy for the Spanish brand SOBERANO on the Slovak market. The Soberano brand belongs to the portfolio of the González Byass company and can be described as a synonym for exceptional quality in the field of brandy and brandy-based products. Brandy consumption is traditionally categorized into a bar environment for enjoyment, with the target …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce je návrh efektívnej rebrandingovej stratégie pre španielsku značku SOBERANO na slovenskom trhu. Značka Soberano patrí do portfólia spoločnosti González Byass a môžeme ju označiť za synonymum výnimočnej kvality v oblasti brandy a brandy-based produktov. Konzumácia brandy je tradične kategorizovaná do barového prostredia na vychutnávanie si, s cieľovou skupinou mužov vo veku 45 …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92143
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Jan Dvořák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92143
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
Ondřej Krnáč