Karel Dvořák

Diplomová práce

Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.

The Project of Marketing Communication Plan of Waterproofing Membranes for Fatra, a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem konceptu marketingového komunikačního plánu pro společnost Fatra Napajedla, a.s.. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku marketingu na B2B trzích a nové formy marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzy PESTE, Porterovu, SWOT a produktový benchmarking. V rámci praktické …více
Abstract:
Main goal of this master thesis is proposal of marketing communication project of waterproofing membranes for Fatra, a. s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part contains general knowledge of marketing communication for B2B markets, new forms of marketing communication. In practical part of this thesis is company analysed using PESTE, Porter, SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořák, Karel. Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing