Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků – Eliška Medunová
Eliška Medunová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Consumer behavior of Internet shop users / Customer typology
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním zákazníků internetových obchodů. Tato bakalářská práce je zaměřená na definici spotřebitele, spotřební chování - jak zákazníka ovlivňují jeho potřeby, zájmy a motivace a je zde popsán rozhodovací proces zákazníka. V druhé části je představení společnosti, představení jejích produktů. Průzkumem dané společnosti jsou zjišťovány aspekty týkající se nakupování …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behavior of online customers. Focusing on the practical part, the definition of a consumer is provided as well as consumers' behavior and their subsequent influence on one´s needs, interests and motivations. The process of customers´ decision making is also described. The second part is about the introduction of the company and its products. The survey concentrates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEDUNOVÁ, Eliška. \textit{Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/o1mljr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Medunová, Eliška. Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů
Jakub Chalmovianský -
Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením
Natálie Daková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
Projekt využití on-line marketingu ve vybrané společnosti
Veronika Holíková