Propagace vybraných divadel v Olomouci – Barbora Valová
Barbora Valová
Diplomová práce
Propagace vybraných divadel v Olomouci
Promotion of Selected Olomouc Theatres
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propagací vybraných olomouckých divadel. Teoretická část práce se věnuje nastínění problematiky marketingu a propagace v oblasti kultury. V praktické části práce zkoumá formy propagace, které aktuálně využívají vybraná olomoucká divadla. Hlavní náplň praktické části práce pak představuje kvantitativní výzkum, jenž má za cíl zjistit účinnost propagace těchto divadel.Abstract:
This diploma thesis deals with promotion of selected Olomouc theatres. The theoretical part of the thesis outlines the problematics of art marketing and promotion. The practical part of this thesis researches forms of promotion currently used by selected Olomouc theatres. The main content of the practical part is represented by quantitative research, which aims to find out the effectiveness of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tqa0p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Vedoucí sekce Marketing 25. Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2015
Barbora Leskovjanová -
Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
Bronislava Tichá