Barbora Valová
Master's thesis
Propagace vybraných divadel v Olomouci
Promotion of Selected Olomouc Theatres
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá propagací vybraných olomouckých divadel. Teoretická část práce se věnuje nastínění problematiky marketingu a propagace v oblasti kultury. V praktické části práce zkoumá formy propagace, které aktuálně využívají vybraná olomoucká divadla. Hlavní náplň praktické části práce pak představuje kvantitativní výzkum, jenž má za cíl zjistit účinnost propagace těchto divadel.Abstract:
This diploma thesis deals with promotion of selected Olomouc theatres. The theoretical part of the thesis outlines the problematics of art marketing and promotion. The practical part of this thesis researches forms of promotion currently used by selected Olomouc theatres. The main content of the practical part is represented by quantitative research, which aims to find out the effectiveness of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tqa0p/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Denisa Velešíková -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Vedoucí sekce Marketing 25. Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2015
Barbora Leskovjanová -
Strategie řízení a marketing třísouborového divadla v Olomouci
Bronislava Tichá